søndag 10. januar 2010

1 dag med den lille jenta i huset :)



Ho ble nok litt bortskjemt den første natta og sov trygt og godt inntil meg hele natta.
På morran når Lucas (sønnen vår) fikk grøt ville ho helst sitte i vippestolen sammen med han :)





Ho har virkelig funnet sinn plass her hos oss fort og følger etter meg over alt dersom ho ikke sover da. Vi har vert en tur ut da det ikke var fult så kalt når sola sto på og varmet men ho ville ikke tisse ute enda eg tok med en avis så ho kunne tisse på. Håper det snart blir litt varmere uta så vi kan beggynne med å få ho husren.
Ho har også fått hilst på kattene og dei to andre hundane våre og alt har gått så bra så nå går alle 3 hundane sammen men med tilsyn siden Bell er så liten.
Vi har også gredd litt i pelsen i dag når ho lå å koste på fange mitt, ho lå bare å koste seg og sovnet til slutt :)
Nå ligger ho nede ved baina mine i soffan å sover.

1 kommentar: