mandag 4. januar 2010

Drømmen er en liten valp :)

Og her er min lille drøm :)
En utrolig nydelig rød dverg puddel jente med navne Bell Y
Gleden var stor da eg fant denne søte jenta og var så heldig å få lov til å kjøpe henne av hennes oppdretter, tusen tusen takk Emöke!

Da eg fant lille jenta var ho alt leverings klar men da oppderetter vurderte å beholde henne var ho fortsatt ledig og det er eg utrolig glad for.
Ho er den minste i et kull på hele 8 små derav 5 gutter og 3 jenter. Bells pappa er SE UCH Apart Amadeus von Der Salana (Eros), en flott aprikos toy. Mammans navn er Primapore Nora Min Vän (Timba), ei søt sort dvergpuddel jente.

Nå venter eg bare på å hente lille jenta heim og tiden går utrolig sakte.


Da Bell kom til verden
Mamman til Bell Timba den 17.10 og veldig valpetong ser man tydelig.


Bell kom til verden den 23.10. Her er hun helt nyfød.


Her såver hele søskenflokken trykt og god :)


Bell vokser og....

vokser :)



2 kommentarer:

  1. fin blogg, gleder meg til du får ho heim.

    SvarSlett
  2. Utrolig skjønne valper og Bell er jo bare helt toppers!!!

    SvarSlett